Az Ön kosara jelenleg üres.

Ár szerint

Legutóbb vásárolt

Méhes Mézes Hársfavirágszörp 668 g

Méhes Mézes Hársfavirágszörp 668 g

Hagyományos módon, kíméletes eljárással készülő kézműves szörp. Kizárólag természe...
Méhes Mézes Hársfavirágszörp 668 g
kosárba Méhes Mézes Hársfavirágszörp 668 g

1 090 Ft

990 Ft

83
24
 
Protexin Balance Kapszula 60 db

Protexin Balance Kapszula 60 db

A Protexin Balance gyógyszernek nem minősülő gyógyhatású készítmény, melynek hatóanyag...
Protexin Balance Kapszula 60 db
kosárba Protexin Balance Kapszula 60 db

4 855 Ft

4 415 Ft

358
102
 
Dr. Chen MULTIMAX VITAMIN+Q10+SZELÉN TABLETTA 40 db

Dr. Chen MULTIMAX VITAMIN+Q10+SZELÉN TABLETTA 40 db

31 aktív hatóanyag támogatja immunrendszerét
Dr. Chen MULTIMAX VITAMIN+Q10+SZELÉN TABLETTA 40 db
kosárba Dr. Chen MULTIMAX VITAMIN+Q10+SZELÉN TABLETTA 40 db

2 660 Ft

2 420 Ft

197
0
 

Gyakran ismételt kérdések

 

1. Miért nem kaptam visszaigazoló e-mailt a regisztrációmról?

 

Két eset lehetséges ilyenkor:

1.El lett írva a regisztrációban az e-mail cím. Így a meg adott rossz e-mail címre próbálja a rendszerünk továbbítani a visszaigazolást. Ezt általában 1-2 napon belül észleljük, de mivel telefonos elérhetőséget nem látunk, ezért ha egyértelmű az e-mail címben az elírás oka, akkor a megfelelő e-mail címre jelezzük, hogy a regisztrációkor elírta az e-mail címet és kérjük, hogy ismételje meg a regisztrációt a jó e-mail címmel, mert a kedvezménykártya e-mail címhez kötődik!

2. Levelező rendszere levélszemét vagy SPAM-ként kezeli az általunk küldött e-mailt. Amennyiben nem kapja meg a visszaigazoló e-mailt a regisztrációról, kérjük, ellenőrizze a levelezőrendszere levélszemét mappáját is (SPAM), különösen ajánlott ez a citromail és hotmail levelezőrendszerek esetén.

2. Miért nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről?

 

Minden esetben, ha nem kap visszaigazolást a leadott megrendelésről érdemes felhívnia munkatársunkat a 06-21-201-0004 telefonszámon, hogy megbizonyosodjanak róla, hogy beérkezett-e hozzánk.

Három eset lehetséges ilyenkor:

1. El lett írva a megrendelésben az e-mail cím. Így a megadott rossz e-mail címre próbálja a rendszerünk továbbítani a visszaigazolást. Ezt általában 1-2 napon belül észleljük és telefonon egyeztetünk e-mail címet.

2. Megrendelésnél nem nyomta meg a rendelés elküldése nevű, zöld gombot. Ebben az esetben valóban nem jelenik meg rendszerünkben a megrendelés. Ilyenkor nem tudjuk észleli a problémát, mivel nem érkezik be hozzánk adat.

3. Levelező rendszere levélszemét vagy SPAM-ként kezeli az általunk küldött e-mailt. Amennyiben nem kapja meg a visszaigazoló e-mailt a rendeléséről, kérjük, ellenőrizze a levelezőrendszere levélszemét mappáját is (SPAM), különösen ajánlott ez a citromail és hotmail levelezőrendszerek esetén!

3. Miért nem kaptam e-mailt a csomagfeladásról?

 
Levelező rendszere levélszemét vagy SPAM-ként kezeli az általunk küldött e-mailt. Amennyiben nem kapja meg a visszaigazoló e-mailt a rendeléséről, kérjük, ellenőrizze a levelezőrendszere levélszemét mappáját is (SPAM), különösen ajánlott ez a citromail és hotmail levelezőrendszerek esetén!

4.Miért nem tudom elküldeni a megrendelésemet?

 

Ha nem tudja elküldeni a megrendelését, mert a rendszer nem engedi túl az adatlap kitöltésén, akkor valamely kötelezően kitöltendő mező hiányzik vagy hibás formátumú a megrendelőn.

Érdemes átolvasni még egyszer a megrendelőt piros hibaüzenetet keresve.

Ebben az esetben rendszerünk automatikusan jelzi kollégánknak a hiba forrását és ha a megrendelőn voltak elérhetőség pl. telefonszám vagy e-mail cím, akkor minden esetben felszoktuk venni a kapcsolatot a megrendelővel és elhárítjuk a hiba okát.

5.Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

 
A szállítási idő a raktáron lévő termékekre: 1-5 munkanap (a gyakorlat szerint 2 munkanap). Amelyik terméknek ettől eltér a szállítási ideje, azt az adott termék mellett jelezzük. Raktáron esetleg nem lévő termékek vásárlása esetén, telefonon tájékoztatjuk a vevőt a szállítási határidőről. Pontosabb időpontot nem tudunk adni, mert ez a szállítás terítőhálózaton keresztül történik, és nem célfuvar.

6.Honnan fogom megtudni, hogy feladták a csomagomat?

 

Mikor a csomagot átadjuk a GLS futárszolgálatnak, akkor a vásárlóinknak a megrendelésben feltüntetett e-mail címre küldünk egy értesítést a csomag várható napjáról. Ebben az e-mailben feltüntetjük a futárszolgálat telefonszámát és a csomag hivatkozási számát, mellyel a szállítás napján érdeklődhetnek a GLS-nél a szállítás pontos várható időpontjáról.

Amennyiben telefonon adta le megrendelését és nem rendelkezik e-mail címmel, abban az esetben munkatársunk telefonon értesíti a feladás megtörténtéről.

7.Mennyi garancia van a termékekre?

 
Az általunk forgalmazott minden műszaki termékre minimum 1 év garancia van, amennyiben ennél több garancia vonatkozik a termékre, azt lehetőség szerint a termék leírásában feltüntetjük. A termékek hivatalos szervizének elérhetősége általában rajta van a garancia papíron, de ha nem találja, akkor vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot, hogy a megfelelő szervizbe irányíthassa Önt.

8.Hogyan tudom érvényesíteni a garanciát?

 
A meghibásodott termékeket el kell jutatnia a hivatalos márkaszervizbe, a lepecsételt garanciapapírokkal együtt.

9.Van-e üzletük, ahová bemehetek kipróbálni vagy megvenni a terméket?

 
Üzlettel nem rendelkező webáruház lévén kipróbálásra vagy megrendelés nélküli vásárlásra nem áll módunkban alkalmat illetve helyet biztosítanunk.

10.Van-e lehetőség a személyes átvételre?

 
Személyes átvételre természetesen biztosítunk lehetőséget, ilyen esetben a megrendelésnél kérjük jelezze ilyen jellegű szándékát és amint beszerzésre került a megrendelt termék, felvesszük Önnel a kapcsolatot és megbeszéljük, hogy hol és hogyan juthat hozzá a megrendelt áruhoz.

11.Regisztráltam a hírlevélre kaptam 5 000 kedvezmény pontot. A vásárlásnál miért nem vonódott le?

 

A termékek alatt látható jel, azt mutatja, hogy az adott termék megvásárlásakor kedvezménykártyán jóváírt pontokból az adott termék árából mennyi fizethető ponttal (1 pont = 1 forint). Tehát a megvásárolni kívánt termékek árát csak a jel mellett található mértékben csökkenthetjük kedvezménypontokkal! A teljes összeget nem tudja egy összegben levásárolni.

A kedvezménykártya felhasználási útmutató részletesebben a kedvezménykártya menüpont alatt olvasható.

12.Miért nem vonódott le a termék árából a kedvezménypont?

 

Három eset lehetséges:

a. A megvásárlásra szánt termék árából nincsenek levonható kedvezménypontok. Nem minden termék árából vonhatók le pontok. Kérjük, figyelje a termékek alatt található jelet. Csak annyi pont vonható le a termék árából, amennyi a jel mellett található.

b. Nem ugyanazzal az e-mail címmel vásárolt, mint amelyikkel regisztrált vagy amelyikkel előzőleg vásárolt. Ez fakadhat abból a problémából is, hogy esetleg regisztrációkor vagy az előző vagy a mostani vásárlásánál elírta az e-mail címet. Ilyenkor a rendszer nem ismeri fel a kedvezménykártyát, mert azt e-mail címhez köti.

c. Sajnos, nem minden böngésző beállítás engedi, hogy a kosárban beleszámítódjon a levonható pontérték.

Akármelyik eset is áll fenn kérjük, hívja fel ügyfélszolgálatunkat, vagy írja meg panaszát e-mailben, hogy orvosolhassuk a problémát.

13.Miért nincs minden termék alatt levonható kedvezménypont?

 
Azon termékek alatt találhatók kedvezménypontok, melyek árából módunk van Önöknek további árkedvezményt adni.
HEALTH FIRST JOINTS-FIRST KAPSZULA 180 db

HEALTH FIRST JOINTS-FIRST KAPSZULA 180 db

A glükózamin pótlás az ízületek jobb működését segítheti elő.
kosárba HEALTH FIRST JOINTS-FIRST KAPSZULA 180 db

9 725 Ft

8 840 Ft

748
220
 
KiroMed Nyaknyújtó párna

KiroMed Nyaknyújtó párna

Lazítson és regenerálódjon, hogy fájdalommentesen és szabadon élvezhesse a mozgás minden ...
kosárba KiroMed Nyaknyújtó párna

12 925 Ft

11 750 Ft

925
280
 
Lanaform LA 79300 Arcszauna és inhalátor

Lanaform LA 79300 Arcszauna és inhalátor

Lanaform LA 79300 Arcszauna és inhaláló egyben
kosárba Lanaform LA 79300 Arcszauna és inhalátor

8 990 Ft

709
213
 
PHARMA NORD BIO-GLUKOZAMIN TABLETTA 150 DB

PHARMA NORD BIO-GLUKOZAMIN TABLETTA 150 DB

A glukozamin-szulfát természetes anyag, mely a szervezetben az egészséges ízületi szövet k...
kosárba PHARMA NORD BIO-GLUKOZAMIN TABLETTA 150 DB

9 890 Ft

8 990 Ft

724
213
 
Rio Tattoo Artist - Tetováló Művész

Rio Tattoo Artist - Tetováló Művész

Ezentúl bárkinek lehet professzionálisnak tűnő tetoválása pár perc alatt. Festékszóró ...
kosárba Rio Tattoo Artist - Tetováló Művész

13 990 Ft

1102
331
 
HEALTH FIRST VITAMIN C KAPSZULA 180 DB

HEALTH FIRST VITAMIN C KAPSZULA 180 DB

C-vitamin hiányában az immunrendszer gyengül, a fertőzésekre való fogékonyság nő. Súlyo...
kosárba HEALTH FIRST VITAMIN C KAPSZULA 180 DB

9 720 Ft

8 835 Ft

713
209
 
Abexine - Méhterápiás Gél Mézes

Abexine - Méhterápiás Gél Mézes

Az Abexine gél kozmetikumként hozható forgalomba Magyarországon. Az ár 1 tubus gélre vonatk...
kosárba Abexine - Méhterápiás Gél Mézes

8 790 Ft

7 990 Ft

630
189
 
Abexine - Méhterápiás Gél Mentolos

Abexine - Méhterápiás Gél Mentolos

Az Abexine gél kozmetikumként hozható forgalomba Magyarországon. Az ár 1 tubus gélre vonatk...
kosárba Abexine - Méhterápiás Gél Mentolos

8 790 Ft

7 990 Ft

630
189
 
SpiderMED I. Generációs Tartásjavító Fekete Színben

SpiderMED I. Generációs Tartásjavító Fekete Színben

A SpiderMed™ a testtartás problémákra, a görbe hát és a kiálló lapockák korrigálásá...
kosárba SpiderMED I. Generációs Tartásjavító Fekete Színben

10 490 Ft

827
248
 
KiroMed Praktik Delux Gravitációs Gerincnyújtó pad

KiroMed Praktik Delux Gravitációs Gerincnyújtó pad

FIGYELEM! A KIROMED PADOK SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGE + 1.500 Ft! Kérjük válassza hozzá a száll...
kosárba KiroMed Praktik Delux Gravitációs Gerincnyújtó pad

76 800 Ft

45 000 Ft

3543
1063